.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حماسه ۲۹ اردیبهشت حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ایران است
شهردار قائم‌شهر گفت: حماسه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ایران و نتیجه تلاش پر شور و شعور ملت آگاه و قهرمان ایران برای حفظ مصالح نظام و منافع ملی بوده که به دشمنان قسم خورده این نظام پندهای بی‌شماری داد.

به گزارش شمال نیوز، مردم همیشه در صحنه ایران مانند همیشه در روز 29 اردیبهشت حماسه‌ای دیگر آفریدند و با حضور خود در پای صندوق‌های رأی به جهان ثابت کردند که ایرانی یعنی انتخاب و اختیار.

مردم شهرستان قائم‌شهر هم از این حماسه بزرگ سهمی داشتند و با حضور حداکثری خود برگ زرین دیگری بر صفحه تاریخ انتخابات این شهر و کشور نگاشتند.

در همین راستا شهردار قائم‌شهر از حضور پرشور و تاریخی مردم قائم‌شهر در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا تشکر کرد و گفت: خداوند را شاکریم که با عنایت الهی، اراده و اعتماد ملت دو انتخابات بزرگ و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در قائم‌شهر سرفراز برگزار شد.

رضا رحیمی افزود:  شهد برگزاری این دو انتخابات و پیروزی بزرگ و قاطع و پرشکوه، گوارای همه ایرانیان همراه و هم رأی به ویژه دلاورمردان و شیر زنان شهرمان باد.

شهردار قائم‌شهر تصریح کرد: حماسه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ایران و نتیجه تلاش پر شور و شعور ملت آگاه و قهرمان ایران برای حفظ مصالح نظام و منافع ملی بوده که به دشمنان قسم خورده این نظام پندهای بی‌شماری داد.

وی با درود بر مردم ایران، مازندران و قائم‌شهرکه حماسه‌ای جاودانه و  زیباترین و هنرمندانه‌ترین تصویر از اراده بزرگی راآفریدند، اظهار کرد: صمیمانه‌ترین تبریک و قدردانی نثار شما افتخار آفرینان تاریخ باد.

رحیمی افزود: گام‌های استوار و شور و شعورتان را قدر می‌دانیم و ارج می‌نهیم و بر دستان پر مهرتان که تاریخی پرشکوه از حماسه بیداری و استواری برای حفظ و تقویت نظام در راه ساختن فردایی بهتر برای ایران و ایرانیان را آفرید ، بوسه می‌زنیم.

وی با بیان اینکه در عرصه انتخابات و آرزوی موفقیت برای خدمت‌گذاران مردم در دولت و یکایک منتخبان و معتمدان مردم ولایت‌مدار قائم‌شهر در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر، تصریح کرد: از حمایت‌ها و تلاش‌های یکایک اعضای دور چهارم این شورا قدردانی می‌کنم.

شهردارقائم‌شهر در پایان گفت: بی‌شک حمایت‌ها و پیگیری‌های منظم و مستمر و دل‌سوزانه اعضای دوره چهارم در پیشرفت و آبادانی شهر در ۱۱ ماهه گذشته بی‌تاثیر نبوده است وامیدوارم پرسنل خدوم و زحمت‌کش شهرداری دوشادوش منتخبان دور پنجم شورای اسلامی شهر برای فردای بهتر این شهر تلاش کرده و به اعتماد مردم پاسخ خوبی دهند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.318 seconds.